#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

در پی اوج گیری کرونا؛

خراسان جنوبی در همه گیری کرونا در ردیف ۵ استان اول کشور قرار گرفت

بر اساس آخرین رتبه بندی وزارت بهداشت و با بحرانی شدن وضعیت کرونا در .

نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا در نشست این کمیته گفت: خراسان جنوبی همچنان در میزان فوتی‌های کرونا، جزو سه استان اول کشور است.

او با تاکید بر تلاش همه برای کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌ها افزود: از مردم می‌خواهیم همچنان در خانه بمانند و با کاهش تردد در شهر و حضور نیافتن در شب نشینی‌ها و دورهمی ها، کادر درمان را در کنترل بیماری کرونا یاری کنند.

همراهی ۹۵ درصدی اصناف در طرح تعطیلی دو هفته‌ای

نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی کرونای خراسان جنوبی همچنین با قدردانی از واحد‌های صنفی گروه شغلی، دو، سه و چهار گفت: خوشبختانه برآورد‌ها و گزارش‌های میدانی نشان از همراهی خوب کسبه و بازاریان در اجرای محدودیت‌های کرونایی دارد و میزان تردد‌ها هم کاهش چشمگیری داشته است

او افزود: بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا، ورود به آرامستان‌ها همچنان ممنوع است و با برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا مطابق با قانون برخورد قضایی می‌شود.

پلمب ۵ واحد صنفی بی توجه به محدودیت‌های کرونا

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا در ادامه با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر نحوه اجرای تعطیلی دو هفته‌ای صنوف افزود: از ابتدای آذر تاکنون ۱۳ هزار و ۵۸۰ بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده که ۵ واحد به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد ملی و استانی، پلمب شده اند.