رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: ۲۴۰ میلیارد تومان طرح بخش کشاورزی استان در سامانه کارا ثبت‌نام شده است . 

مهندس هاشم ولی پور مطلق  (۲۴ بهمن ماه) در جلسه تبیین برنامه‌های مرتبط با اشتغال وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: برای سال جاری ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی داشتیم که از این میزان ۱۱۶ میلیارد تومان جذب شده است. 

ولی پور مطلق تصریح کرد: خراسان جنوبی نیروی انسانی با کیفیتی دارد که در حوزه جهاد کشاورزی می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. 

وی با اشاره به اینکه در بحث توسعه روستایی و عشایری کارهای خوبی انجام شده یادآور شد: در بخش کشاورزی قبل از سامانه کارا اطلاعاتی جمع اوری شده که در سامانه تسهیلات جهادکشاورزی تا کنون ۹۶۰ میلیارد تومان ثبت نام اولیه داشته‌ایم. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: این ثبت‌نام‌ها اطلاعات مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان دارد که در آینده می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد . 

ولی پور مطلق اظهارکرد: همچنین ۲۴۰ میلیارد تومان طرح بخش کشاورزی استان در سامانه کارا ثبت‌نام شده است .

وی افزود: از طرح های استان در سامانه کارا بالغ بر۱۰۰ میلیارد تومان از کارگروه فنی معرفی و نیز ۱۰ طرح به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان به کارگروه ملی ارسال شده است. 

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی یادآور شد:  یکی از معضلات بخش کشاورزی در استان خرده‌مالکی بوده که با تعریف این پروژه‌های و اجرای آن می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند .
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله