#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

فرماندار شهرستان درمیان به همراه مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری به طور سرزده از فعالیت های عمرانی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران عضو گروه جهادی پرواز خاکی بازدید و با این دانشجویان دیدار کرد.

درمیان مهدی فرجامی فرد به همراه مقامی مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، سرهنگ بشیری فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در روستاهای دونخی و کلاته نظر در جمع دانشجویان شرکت کننده در اردوی جهادی دانشجویان حاضر شد و از نزدیک از برنامه های آنان بازدید کرد.

فرماندار شهرستان درمیان ضمن تمجید از نیت خالصانه و روحیه جوانمردانه این دانشجویان، گفت: خدمت به قشر نیازمند و رفع مشکلات بندگان خدا در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، درمانی و آموزشی، نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است و پاداشی ماندگار دارد.

وی به روحیه شاد، علاقه و پشتکار این دانشجویان اشاره کرد و افزود: جوانی که بهترین ایام شاد زندگی در کنار خانواده رفاه و آسایش همراه با دیدار با بستگان را بخصوص در ایام عید نوروز کنار می گذارد و به جای آن در کیلومترها دورتر از محل زندگی و تحصیل خویش در میان مردم روستاهای دور افتاده، خاضعانه خاکی می شود، بسیار لایق، با بصیرت، دینی و با ارزش است.

به گفته فرجامی فرد این اقدام سرمشق و سرلوحه زندگی مردان بی ادعا و بی منت است که از مولای خویش امیرالمومنین آموخته اند و این حرکت ارزشمند جوانان در گروه های جهادی باید الگوی فعالیت یکایک مدیران باشد.