#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

فرماندار نهبندان در جمع همکاران جدید استخدام عنوان کرد:
? تکریم ارباب رجوع یک اصل مهم و با اهمیت در حیطه کاری است و در این زمینه باید فرمانداری الگویی برای سایر ادارات باشد.

مجید بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در اولین نشست با همکاران جدید الاستخدام مجموعه فرمانداری و بخشداری های تابعه گفت: تلاش، پشتکار، تعهد، داشتن خلاقیت و نوآوری را لازمه کار دانست و ضمن تاکید بر برنامه محوری، تکریم ارباب رجوع را یک اصل مهم و با اهمیت در حیطه کاری خواند و افزود در این زمینه باید فرمانداری الگویی برای سایر ادارات باشد.

? وی عنوان داشت: فرمانداری در سطح شهرستان جایگاه نمایندگی عالی دولت را دارد و نقش ناظر، هماهنگ کننده و پیگیری کننده را در امورات داشته لذا کارکنان آن باید با شناخت ماموریت ها و وظایف، توأم با تعامل، همکاری و هم افزایی با دستگاه های اجرایی در حفظ و ارتقاء این جایگاه بکوشند.

? وی بیان داشت: در انجام خدمت به مردم، برای ما بین آنان فرقی نیست و کارکنان مجموعه باید در جهت پیشبرد امورات و ارائه خدمات مطلوب به مردم اهتمام جدی داشته باشند.

? فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: پرسنل جدید می بایست ضمن مطالعه و آشنایی کامل با ماموریت های وزارت کشور، سعی و تلاش کنند در راه خدمت رسانی مطلوب به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده چرا که کلیه پرسنل اداری، اعضای یک خانواده هستند.

? وی ادامه داد: وجود و حضور افراد برای سیستم لازم است ولی کافی نیست و آنچه سبب توفیق می شود کار جمعی و تیمی و داشتن تفکر سیستمی و توسعه ای است.

? فرماندار نهبندان گفت: اگر افراد خلاقیت و انعطاف نداشته باشند به مرور زمان دچار رکود می شوند لذا همکاران باید مبتنی بر شناخت مجموعه و موقعیتی که در آن قرار گرفته اند، آینده ای روشن ترسیم و کار تولید کنند.

? وی در پایان سیاسی کاری را یکی از آفات سیستم های اداری دانست و از همکاران خواست مسیر “صداقت” و “انجام‌کار برای همه مردم” را در راستای خدمت رسانی به مردم، انتخاب کنند.

? لازم به توضیح است این افراد با شرکت در هشتمین آزمون سراسری استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹، پذیرش و با طی روال قانونی و اداری بکارگیری شده اند.