دیدار نوروزی مدیرکل ،معاونین و جمعی از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی
مدیرکل،معاونین،جمعی از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری استان با حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به مناسبت سال جدید دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز(٨ فروردین ٩٨)در دیدار مدیر و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری استان؛ پیروزی دشمن در نبرد نظامی را مقدمه‌ ای برای تسلط فرهنگی بر جامعه دانست و افزود: اگر دشمن در جنگ فرهنگی پیروز شود و ماهیت را تغییر دهد دیگر نمی شود کاری کرد و فرهنگ چیزی نیست که باز پس گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه فرهنگ نتیجه جهان هستی است تصریح کرد: دشمن، در فضای مجازی با انواع تهمت، جوسازی و شیطنت جامعه را به سمت گمراهی هدایت می‌کند اما کار فرهنگ و ارشاد اسلامی مقابل کار دشمن قرار دارد.
وی این مسئولیت را سنگین خواند و افزود: تمام هویت انسان در فرهنگ است و اگر کوتاهی کنیم، دشمن جوانان ما را شکار می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ماهیت انسان و جامعه از روی فرهنگ آن جامعه شناخته می‌شود و فرهنگ ما اسلام و شاخص آن اهل بیت (ع) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این دیدار با تبریک سال جدید، بر تلاش در راستای عملیاتی شدن خواسته رهبر معظم انقلاب«رونق تولید» تاکید کرد.

ناصر نبی زاده،رهبر معظم انقلاب را نقطه اتکاء نظام اسلامی برشمرد و بر ضرورت انتخاب شعار سال با موضوع “رونق تولید ” گفت:ما مکلف هستیم در راستای اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری حرکت نماییم و در همین راستا اعلام آمادگی داریم در این زمینه در انجام برنامه های فرهنگی و هنری همکاری ویژه ای داشته باشیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله