رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان فردوس از شناسایی ۵۳ واحد متخلف و تشکیل پرونده آنان در طرح نظارتی نوروز ۹۷ در سطح شهرستان فردوس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس مهدی صادقی با اعلام این خبر افزود: ارزش ریالی این پرونده ها ۴۱ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۷۰۰ ریال می باشد که جهت طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی فردوس ارجاع شده است .

صادقی ادامه داد : طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال و نوروز ۹۷ از ابتدای بهمن ماه سال گذشته شروع شده و تا پایان فروردین ۹۷ ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه در زمان اجرای این طرح گشت های مشترکی با شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، شبکه دامپزشکی، اداره راهداری و حمل و نقل و … از واحدهای صنفی صورت گرفته، ادامه داد: در این مدت قریب به ۱۰۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی سطح شهرستان صورت گرفته و ۴۶ گشت مشترک نیز با دستگاههای ذیربط برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردوس گفت : همچنین در این مدت ۴۹ مورد گزارش به سامانه ۱۲۴ این اداره و یا به صورت حضوری واصل که طبق بررسی های انجام شده ۱۰ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

صادقی اشاره کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در طول اجرای این طرح مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور و ارائه فاکتور و … بوده است.

وی با اشاره به پرونده های رسیدگی شده اظهار نمود: همچنین در این مدت بیش از ۵ میلیون ریال به شکات برگشت داده شده است.

صادقی در پایان از شهروندان عزیز درخواست نمود درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی وغیر صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه و… مراتب را به سامانه ۱۲۴ این اداره اطلاع داده تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله