امام جمعه موقت بیرجند گفت: بزرگترین دشمن برای اسلام و مومنین جریان نفاق، شرک و کفر است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی،  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند نفاق سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را خطرناک دانست و گفت: شناخت دشمنان و دشمنی هایشان‌جزء تاکیدات ویژه اسلام و قرآن است.

، وی با اشاره به در پیش رو بودن نیمه شعبان افزود: باید زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود که اولین و مهم‌ترین مسئله در تشکیل حکومت امام زمان شناخت آن، ولی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، افزود: گفت و گوی‌هایی می‌شود که این مذاکرات به آخر رسیده است، اما باید بدانیم که رهبر معظم انقلاب فرمودند که کلید حل مشکلات کشور در داخل کشور است و مسئولان سه قوه برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کنند و در حال اقدام هستند.

وی گفت: مسئولان و مردم ما در جریان برجام تحت تاثیر حرکت‌های رسانه‌ای قرار نمی‌گیرند و از خطوط قرمز ملت ایران که رفع عملی تمامی تحریم‌ها است کوتاه نمی‌آیند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه خیلی جای درد دارد که برخی هنوز هم به جریان غرب نگاه مثبت دارند، افزود: باید غرب را بشناسیم که دارد با تمام ابزار خود همه را فریب می‌دهد.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به جنگ اکراین، گفت: دولتمردان دنیا باید از جنگ اکراین درس بگیرند، قرار بود در این جنگ امریکا و جریان غرب پشت کشور اکراین باشد که امروز همه آنان کنار کشیدند.

وی با توجه به روز ۲۲ اسفند و روز شهدا و تشکیل بنیاد شهید گفت: شهدا درس‌های نماز جمعه را خوب فهمیدند و همه شهدا در وصیت نامه‌های خود بر پیروی از ولایت فقیه تاکید داشتند.