ساماندهی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاینی

       کهن ترابی فرماندار شهرستان قاینات در نشستی که با عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی دوشنبه ۱۲ تیرماه در محل دفتر کارشان داشت؛ ضمن خیرمقدم به جهت حضور در شهرستان و بررسی و پیگیری امور مربوط به حوزه گردشگری شهرستان، خواستار ساماندهی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاینی شد.

فرماندار قاینات گفت: شهرستان قاینات دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه گردشگری، آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری و صنایع دستی است که نیازمند توجه و عنایت ویژه مدیرکل و سایر معاونت های اداره کل میراث فرهنگی استان می باشد.

کهن ترابی در ادامه خواستار ساماندهی و رفع بلاتکلیفی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاینی گردید و افزود: خیلی از زیرساخت های لازم در این منطقه فراهم است که در شرایط کنونی در یک بلاتکلیفی مدیریتی بسر می برد و نیازمند این است هرچه زودتر سرمایه گذار آن مشخص شده تا بتوانیم از این ظرفیت در راستای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی بخوبی استفاده نماییم.

وی همچنین بیان داشت: ما بایستی نشاط اجتماعی را در جامعه حکم فرما و فرهنگ سازی نماییم و تمام مناطق گردشگری شهرستان از جمله منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر و روستا های هدف گردشگری که در این خصوص بسیار مهم و حائز اهمیت است را با فراهم کردن برخی زیرساخت ها در خصوص پرکردن اوقات فراغت خانواده ها و همچنین ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه نهایت بهره برداری لازم را ببریم که در این راستا سمن ها تاکنون بخوبی توانسته اند از این ظرفیت ها به نحو شایسته ای استفاده کنند.

در این دیدار مرتضی عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی ضمن تشکر از نگاه مثبت و اندیشه محور فرماندار به حوزه گردشگری، خاطرنشان کرد: منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاینی تنها منطقه نمونه گردشگری در سطح استان است که از پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای برخوردار است که بیشتر زیرساخت های لازم در این منطقه با تعامل و همراهی فرماندار و دیگر مسئولین ذیربط فراهم شده است. لذا تلاش ما هم بر این است با توجه به نواقصی که در طرح تفصیلی آن وجود داشته آن را به شهرداری برگشت دادیم تا ایرادات برطرف گردد و ما بتوانیم در خصوص رونق این منطقه دیگر اقدامات لازم را انجام بدهیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله