#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

 استاندار خراسان جنوبی گفت: بخش دولتی و خصوصی با توجه به اصل فاصله‌گذاری اجتماعی باید توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌ها به ویژه ارتباطات داشته باشند تا ارائه خدمات آنان با قوت ادامه یابد.

حمید ملانوری روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، حرکت دنیا به سمت دهکده جهانی را از شاخص‌های عصر ارتباطات و اطلاعات دانست و افزود: برای پیشتازی و موفقیت در این عصر باید با توسعه همه جانبه زیرساخت‌های ارتباطی سرعت ارتباطمان را افزایش دهیم تا در رقابت در سطح جهان موفق عمل کنیم.

وی توسعه شبکه‌های زیرساختی و ارتباطی را به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه پایدار برشمرد و گفت: همه بخش‌های فعال در این زمینه باید با تنوع بخشی به خدمات و محصولاتشان ضمن ارائه خدمات مطلوب به مردم و کسب رضایت آنان، نسل جدیدی از خدمات را عرضه کنند تا درآمد حاصل از آن خرج توسعه پایدار استان شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: لازم است مدیران این حوزه با ارائه گزارش در شورای اداری استان و هم‌افزایی مثبت بین دستگاهی، موجبات موفقیت بیش از پیش آن را فراهم کنند.

وی به وابستگی مشاغل و حرفه‌ها برای عرضه کالا و خدماتشان در بستر ارتباطات اشاره کرد و گفت: نه فقط استارتاپ‌ها بلکه همه مشاغل خرد و کلان دنبال ارائه خدماتشان به مخاطبان در فضای ارتباطی نوین هستند و اگرچه در گذشته با پوستر، عکس و این گونه موارد بوده اما امروزه در بستر شبکه‌های ارتباطی ارائه می‌شوند.