?رئیس ستاد انتخابات استان گفت: می توان از ظرفیت هنر برای تأثیر گذاری بیشتر در همه عرصه ها استفاده‌‌ نمود.
خوش خبر با بیان مطلب در مراسم اختتامیه جشنواره استانی عکس”تصویرحماسه” خاطرنشان کرد: این جشنواره که به همت روابط عمومی استانداری برگزار شده، اقدام ارزشمندی است.
?وی تأکید کرد: این کار بزرگ، شروعی است که باید تداوم یابد.
?به گفته وی؛ باید در همه عرصه ها از ظرفیت هنر، رسانه و مطبوعات استفاده نماییم تا به موفقیت برسیم.
?معاون استاندار، هنر عکاسی را دارای سبک های مختلف خواند و گفت: هنر عکاسی در سبک عکاسی طبیعت،مستند سازی، خبر و… فعال است و همه اینها در جایگاه خود ظرفیت خوبی است که باید در جای درست استفاده شود تا تأثیرش در مخاطب ماندگار گردد.
?خوش خبر با اشاره به عکس هایی که از انتخابات گرفته شده و برای شرکت در جشنواره ارسال شده است، گفت: این تصاویر نمایش بخشی از فرهنگ غنی این دیار فرهنگ پرور می باشد.
?وی تأکید کرد: تقویت این مقوله ها که پشتوانه فرهنگی ما هستند باید مورد توجه قرار گیرد.
?رئیس ستاد انتخابات استان در بخش ابتدایی صحبت هایش به حضور چشمگیر مردم استان در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور مردم با مشارکت بالای ۷۴ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰ دفاع از سابقه درخشان مردم استان در انتخابات های گذشته بود.
?خوش خبر ادامه داد: انتخابات فرصت مغتنمی برای حرکت رو به جلوی ایران اسلامی است و تا زمانی که انتخابات برگزار و مردم در آن مشارکت می کنند، جمهوریت نظام که برگرفته از اندیشه ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، پابرجا خواهد بود

?وی انتخابات را متعلق به همه مردم ایران اسلامی دانست و گفت: انتخابات متعلق به همه مردم ایران است، لذا همه باید قدر این نعمت طلایی نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانیم.
?به گفته وی؛ حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان همه کسانی بود که در تلاش بودند جمهوریت را از نظام اسلامی بگیرند و یا آن را کمرنگ نمایند.
?معاون استاندار به شرایط خاص برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط خاص تحریم ، کرونا، گرفتاری های اقتصادی و دیگر توطئه های دشمن برای دلسرد کردن مردم در حالی برگزار شد که با همت مردم و دلسوزی مسئولین ملت بزرگ و زمان شناس ایران از این آزمون سربلند بیرون آمد و به حق مردم برنده این میدان بزرگ بودند.
?خوش خبر به موفقیت استان در برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالای مردم اشاره کرد و تصریح نمود: این مهم موجبات خشنودی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را فراهم نمود.
?وی از حضور درخشان و ماندگار مردم استان در این انتخابات تقدیر کرد و گفت: مشارکت بالای ۷۴ درصدی و فاصله معنادار مشارکت مردم خراسان جنوبی با دیگر استان های کشور به باور و اعتقاد مردم بازمی گردد.
?رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان به عنوان دبیر جشنواره به تشریح اقدامات صورت گرفته برای برگزاری جشنواره عکس پرداخت.
?مالکی با بیان این که ۲۰۰ قطعه عکس به دبیرخانه رسیده، اظهار داشت: هیئت داوران از بین آثار رسیده، ۶ مورد را به عنوان برگزیده معرفی نموده است.
?مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از جشنواره منطقه ای دکتر معتمدنژاد گفت.
?نبی زاده متذکر شد: با توجه به جایگاه و اهمیت انتخابات، بخشی از این جشنواره به انتخابات اختصاص یافته است.
?شایان ذکر است: در پایان جلسه، محسن نوفرستی، مهدی طالبی، حسین توحیدی فر، مهدیه مختاری پور، صالح گلکاری و حدیث شاهوردی به عنوان برگزیدگان جشنواره با اهداء تندیس، لوح تقدیر و وجه نقد تقدیر شدند.