🔹استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز و در جریان سفر به شهرستان درمیان، ۸ پروژه با اعتبار ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.
جواد قناعت  در پایان برنامه های سفر خود به شهرستان درمیان در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی، خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال پروژه های زیادی در سطح استان افتتاح یا کلنگ زنی شد.
🔹وی با اشاره به سفر امروز خود به شهرستان درمیان، تصریح کرد: امروز و در این سفر ۸ پروژه با اعتبار ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.
🔹به گفته وی؛ از این ۸ پروژه، دو مورد آغاز عملیات اجرایی و ۶ مورد افتتاحی بود.
🔹استاندار از آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی در روستای منصور آباد با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان به عنوان یکی از پروژه های این سفر یاد کرد و گفت: امروز شاهد افتتاح رسمی مصلی نماز جمعه شهر قهستان بودیم که با مشارکت مردم، خیرین و بنیاد علوی با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان احداث شده است.
🔹قناعت ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی احداث اداره گاز بخش قهستان با اعتبار ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و بهره برداری از پروژه اصلاح شبکه توزیع و خط انتقال آب روستای کوشکک با اعتبار ق میلیارد و ۵۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های امروز بود.
🔹وی با اشاره به پروژه بهره برداری از آسفالت معابر خسرو آباد با اعتبار ۸۴۲ میلیون تومان، اظهار داشت: در خسرو آباد، پروژه توسعه شبکه پوشش همراه و اینترنت پرسرعت روستایی uso با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم افتتاح شد.
🔹به گفته وی؛ آسفالت معابر روستای بورنگ با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان هم از دیگر پروژه هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.
🔹استاندار، احداث دو باب گلخانه صیفی و سبزی به متراژ هر کدام ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان را هم از برنامه های این سفر برشمرد و گفت: تا قبل از دولت سیزدهم ۵ واحد گلخانه‌ در مجتمع گلخانه ای درمیان فعال بوده و طی دو سال و نیم گذشته، این واحدها به ۲۸ مورد رسیده است.
🔹قناعت با تأکید بر اینکه به زودی چند واحد گلخانه دیگر هم در این مجموعه به بهره برداری می رسد، ادامه داد: تعداد واحدهای گلخانه ای فعال در این مجتمع به ۶ برابر قبل از دولت سیزدهم رسیده است.
🔹وی با بیان اینکه در سفر قبلی، دغدغه گلخانه داران کمبود برق و آب بود، متذکر شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته ۳ ترانس به این مجموعه اضافه شده و آب هم به میزان ۳ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.
🔹استاندار به مطالبات مردم در روستای بورنگ اشاره کرد و گفت: برای تکمیل ساختمان بخشداری میاندشت ۴ میلیارد تومان اعتبار تأمین شده است.
🔹قناعت خاطرنشان کرد: برای احداث ساختمان کلانتری بخش میاندشت هم ۶ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی و تأمین شده است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور