#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر کاهش سطح خدمات در پارک ها و جاده های سلامت تأکید کرد.
فرهادی با تأکید بر این مطلب در جلسه بررسی راهکارهای اعمال محدودیت های کرونایی در سطح شهرهای استان به دستور ویژه استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر برگزاری این نشست، اشاره کرد و متذکر شد: جایگاه ستاد مدیریت بیماری کرونا بر تمام مصوبات و بخشنامه های ساری و جاری کشور اولویت دارد.
?وی خاطرنشان کرد: آن چه در قالب دستورالعمل در استان انجام می شود و دستگاه ها مکلف به اجرای آن هستند، تابع سیاست های کلان ستاد ملی مقابله با کروناست.
?معاون استاندار با اشاره به این که بیش از ۱۴ ماه از شیوع بیماری گذشته، گفت: این بازه زمانی طولانی، بسیاری از اقشار را متأثر ساخته و باعث خستگی مردم شده است، به همین جهت تصمیمات ستاد با درنظر گرفتن جمیع این موارد اتخاذ می گردد.
?فرهادی تصریح نمود: در شرایط موجود، با عنایت به شیوع گسترده ویروس کرونا، می طلبد همه دست به دست هم بدهیم و به قطع چرخه بیماری کمک کنیم.
?وی افزود: در این شرایط، اطلاع رسانی درست و صحیح، مهمترین وظیفه ما در حوزه های اجرایی است.
?معاون استاندار به موضوع ازدحام جمعیت در پارک ها و جاده های سلامت به ویژه بعد از افطار اشاره کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که حضور مردم در این فضاها کاهش یابد.
?فرهادی تأکید کرد: شهرداری ها مکلفند با نصب بنرهای هشدار دهنده در سطح شهر، به ویژه در پارک ها و جاده های سلامت، سطح اطلاعات مردم در زمینه این بیماری را بالا ببرند
?وی با تأکید بر ارائه شیوه های مسالمت آمیز اظهار داشت: شهرداری ها می بایست برای کنترل شرایط موجود و کم شدن آمار جمعیتی حاضر در این فضاها، نسبت به کاهش سطح خدمات و قطع آب و برق پارک ها و جاده های سلامت اقدام نمایند.

?به گفته وی؛ مردم باید بدانند در این فضاها هیچ خدماتی ارائه نمی شود.
?معاون استاندار به حضور دستفروشان در حاشیه بوستان ها و جاده های سلامت اشاره کرد و تصریح نمود: باید به نوعی از حضور و فعالیت این افراد، ممانعت شود تا باعث توقف و حضور مردم در این مجموعه ها نشوند.
?به گفته وی؛ نصب بنر و کنترل شرایط در بوستان های روستاهای با جمعیت بالا نیز به عهده دهیاران می باشد.
?فرهادی با اشاره به دستورالعمل دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی گفت: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، دستگاه ها مکلف به رعایت این موضوع می باشند.
?وی از شهرداران خواست؛ موضوع دورکاری کارکنان تحت شرایط رنگ بندی را در دستور کار خود قرار دهند و از آن تبعیت کنند.