?
?استاندار خراسان جنوبی گفت: همگرایی و هم افزایی حوزه های مختلف، حجم کمک های جمع آوری شده در جشن گلریزان را چند برابر کرد.
معتمدیان با بیان این مطلب در بازدید از محل جمع آوری البسه خریداری شده از محل کمک های مردمی در جشن گلریزان خاطر نشان کرد : در جشن گلریزان امسال آموزش وپرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد علوی و استانداری در کنار مردم، این مراسم را همراهی کردند.
وی ادامه داد:سه حوزه کمیته امداد امام خمینی(ره) ،اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد علوی هر کدام ۱۵۰ میلیون تومان به جشن گلریزان کمک نموده اند.
?به گفته وی؛ همین کار تیمی، کمکهای امسال را چند برابر افزایش داده است.
استاندار ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشن گلریزان، تصریح نمود :هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در امر خیر سرآمد است و دلیل آن همین امر خیر گلریزان است که به مدت سی سال پیگیری و دنبال شده است.
?معتمدیان اظهار امیدواری کرد به مرحله ای برسیم که نیاز به برگزاری چنین مراسمی و جمع آوری کمک برای نیازمندان جامعه نباشیم.
?وی با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا بر روند زندگی اقشار جامعه تأثیر گذاشته، متذکر شد: در راستای کاهش فشارهای اقتصادی بر افراد آسیب پذیر جامعه، باید همدل باشیم و هر کدام به سهم خودمان در رفع این مشکل گام برداریم.
?به گفته وی؛ در شرایط فعلی، دستگاه های خدمت رسان و مؤسسات خیریه بر حسب وظیفه انسانی تلاش شان بر این است که به محرومان کمک کنند.