#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ایران پای آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب ایستاده‌اند و از جنگ امنیتی پیروزمندانه بیرون آمده‌اند بطوری که امروز امن‌ترین کشور، ایران است.

 حجت‌الاسلام «علی شیرازی» شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در بیرجند که در حسینیه جماران برگزار شد، افزود: ملت ایران همان ملتی است که سال های ۴۲ و ۵۷ و هشت سال دفاع مقدس با دشمنان مقابله و همه سختی‌ها را تحمل کرد و امروز پیروز میدان شد.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) انقلاب کرد و دست آمریکایی‌ها از ایران قطع شد و امروز آمریکایی‌ها می‌گویند ما هر کجا اعم از عراق، افغانستان و سوریه هزینه می‌کنیم ایران قدرت می‌گیرد و هر جا می‌خواهیم کاری بکنیم جمهوری اسلامی ایران مانع بر سر راه ما است.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ۴۳ سال است که دشمنان انقلاب، علیه ایران توطئه می‌کنند، افزود: اما دشمن با این همه تبلیغات و جنگ اقتصادی، سیاسی و امنیتی، شکست خورده و تلاش آنها همانند آب در هاون کوبیدن است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد اما اگر می‌خواهیم استکبار جهانی را ذلیل کنیم باید سختی را تحمل کنیم، اظهار داشت: در دوران جنگ و پس از آن، مشکلات وجود داشت زیرا ما می‌خواهیم انقلابی شکل دهیم که جهان را به سمت اسلام ببرد.

شیرازی گفت: امروز وقتی ملت ایران نگاه می‌کند اثری از قدرت آمریکای آن روز نیست و امروز افول آمریکا و رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم و مطمئن باشید با صبر و مقاومت در هر جبهه ها پیروز میدان می‌شوید و بطور حتم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در جنگ اقتصادی هم پیروز میدان خواهیم بود و تا وقتی دست ما در دست رهبر انقلاب است شکست معنا ندارد.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امام (ره) در سال ۱۳۴۳ در قم علیه قانون کاپیتولاسیون سخنرانی کرد و به روحانیت اعلام داشت که من اعلام خطر می‌کنم که اسلام در خطر است و برای اینکه امام می‌خواست اسلام را احیا کند، دین در جامعه پر رنگ شود و توحید رنگ بگیرد و دل های انسان های مومن منور شود.

شیرازی یادآور شد: امام (ره) طبق دستور خدا برای احیای اسلام در ادامه حرکت همه انبیا وارد میدان شد و طاغوت را سرنگون کرد و به هدف نهایی که تشکیل حکومت دینی بود رسید.

وی تصریح کرد: همه ائمه (ع) برای تشکیل حکومت دینی قیام کردند و امام خمینی (ره) هم آمد و پرچم اسلام را برافراشت و طاغوت را شکست داده و یک نظام دینی را شکل داد.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: با رهبری امام راحل و حمایت ملت ایران از امام، همه مردم زیر چتر حکومت دینی آمدند و بندگی خدا حاکم شد و امروز نتیجه آن تبدیل شدن جوان دنیاگرا به جوانان عاشق دین و شهید راه دین است.

وی گفت: امام خمینی (ره) ارزش‌ها را که آن زمان قدرت، شهوت و ریاست بود به انقلابی و جهادی بودن، مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم و آرمان‌های الهی تغییر داد بطوری که حرکت در مسیر دین و قرآن ارزش محسوب شد و امروز می‌توانیم قضات کنیم که امام (ره) به هدف اصلی خود رسیده است.