معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد :
✅ مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار خراسان جنوبی در اولویت کار مدیران قرار گیرد.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تاکید بر اجرای به موقع مصوبات سفرهای شهرستانی از مدیران خواست در پیگیری مصوبات را در اولویت کاری قرار دهند .
?سیدکمال الدین میرجعفریان در جلسه «بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار» اظهار داشت: پروژه های مرتبط با آب منطقه ای، آب و فاضلاب، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
?وی با اشاره به پروژه های آب و فاضلاب در شهرستان‌ها افزود: در بخش اصلاح و بازسازی شبکه و آبرسانی سیار به روستاها، باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد و در انتخاب پیمانکاران پروژه‌ها از افراد توانمند بهره گرفت تا روند اجرای کار دچار توقف نشود.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: بعضاً مشاهده می‌شود که اجرای به موقع مصوبات، برای برخی مدیران در اولویت اول نیست که حتماً پس از بررسی، گزارش آن را به مدیریت عالی استان تقدیم خواهیم کرد.
?میرجعفریان با گلایه از نحوه پی گیریِ تخصیص اعتبارات خاطرنشان کرد: پروژه‌های سفرهای شهرستانیِ استاندار باید تخصیص حداکثری داشته باشد، اما در برخی موارد تخصیص ها صفر بوده که انتظار می‌رود فرمانداران و سازمان برنامه و بودجه این موارد را به موقع رصد و پی گیری نمایند.
?وی ادامه داد : دستگاههای اجرایی در راستای تسریع اجرای پروژه ها ، تخصیص اعتبار پروژه را دنبال کنند.
?وی از بازرسی استانداری خواست، با بررسی میدانی پروژه‌ها، موارد مورد اختلاف میان دستگاه‌ ها در نحوه اجرای مصوبات را مورد بررسی و راستی‌آزمایی قرار دهد.
?همچنین پس از بررسی جداگانه مصوبات، برای اِتمام و اجرای پروژه ها زمان بندی تعیین شد.
?شایان ذکر است: فرمانداران استان نیز از طریق ویدیو کنفرانس در جلسه مشارکت داشته و به تشریح اقدامات اجرایی صورت گرفته، پیرامون مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار خراسان جنوبی پرداختند.