فرماندار بیرجند گفت: به دلیل اینکه بودجه‌های پژوهشی محدود است، می‌توان طرح‌های پژوهشی ادارات را به سمت پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا هدایت کرد.

علی ناصری، امروز ۹ خرداد، در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیرجندبا اشاره به اهمیت اوفات فراغت، اظهار کرد: امسال متناسب با شرایط رویدادهای فرهنگی برنامه‌های اوقات فراعت جوانتن اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در حوزه جوانان، ادارات و سازمان‌های اقدامات خوبی انجام داده‌اند اما در این زمینه تبلیغات کافی صورت نگرفته است.

فرماندار بیرجند بیان کرد: در فصل تابستان توقع خانواده‌ها و جوانان برای گذراندن برنامه‌های باکیفیت و اوقات فراغت بسیار است که امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام شده انتظارات خانواده‌ها را برآورده کنیم.

ناصری تصریح کرد: به دلیل اینکه بودجه‌های پژوهشی محدود است، می‌توان طرح‌های پژوهشی ادارات را به سمت پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا هدایت کرد.

پرهیز از موازی کاری 

شهرام بازیار، مدیر اداره ورزش و جوانان بیرجند نیز اطهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در ۹ محور در محیط‌های مجازی و اردویی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در تابستان سال گذشته ۸۵۷ برنامه برای ۲۰ هزار و ۸۱۲ اجرا شد، یادآور شد: در سال جاری در حوزه جوانان ۸۴ برنامه گروهی و ۴۲ برنامه فردی را عملیاتی می‌کنیم.

مدیر اداره ورزش و جوانان بیرجند خاطرنشان کرد: در زمینه برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت باید از کارهای روتین و موازی‌کاری پرهیز کنیم که و به سمت فعالیت‌های جدی‌تر برویم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله