هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برنامه‌ اکران‌های خود در تهران و سراسر کشور را اعلام کرد.

با افتتاحیه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، اکران آثار سینمایی، مستند و پویانمایی در سینما های سراسر کشور( ۳۵۴ نقطه از ۳۱ استان) با همکاری حوزه هنری، موسسه راوی نو، خانه اکران مردمی بسیج و عماریار از ۱۲ تا ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.

اکران ها در ۳ نوبت صبح، بعد از ظهر و شب انجام می‌شوند که در قالب مجموعه برنامه‌هایی شامل اکران آثار کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و فیلم سینمایی به صورت چرخشی در سینما های منتخب جشنواره اکران و میزبان مخاطبان خود خواهند بود.

به این ترتیب، هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نوبت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با اکران انیمیشن، ویژه رده سنی نوجوانان و جوانان و در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۷ الی ۱۹ با اکران فیلم مستند و در نوبت شب از ساعت ۲۰ الی ۲۲ با اکران فیلم های سینمایی منتخب شامل موقعیت مهدی، شماره ۱۰، اتاقک گلی، گل های باوارده، سرهنگ ثریا، غریب و ضد میزبان عموم هنردوستان و هنرمندان در سراسر کشور است.

فیلم‌های انتخاب شده برای اکران در جشنواره، آثاری هستند که بیشتر مورد توجه فیلمسازان جوان و دانشجویان است.

سینما های منتخب هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در تهران شامل دو سینمای شاهد و آزادی است.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در تهران با سینما شاهد و پردیس سینمایی آزادی از آثار و مخاطبان خود میزبانی می‌کند.

سینما شاهد در این جشنواره با دو سالن سبلان و شیدا و ظرفیتی حدود ۴۵۰ نفر و سینما آزادی در سالن شهر قصه با ظرفیتی حدود ۱۶۷ نفر میزبان علاقه‌مندان و مخاطبان جشنواره از ۱۲ الی ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ است.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور