فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: سه شرور مسلح در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی استان در شهرستان طبس به هلاکت رسیدند.

، سردار حسن شجاعی نسب روز دوشنبه بیان کرد: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه گروهی از اشرار مسلح قصد دارند محموله‌ای از انواع مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به استان‌های مرکزی منتقل کنند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان طبس با همکاری تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر استان و یگان تکاوری، با اجرای طرح‌های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، اشرار مسلح را در منطقه کویری طبس مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: قاچاقچیان به اخطار ماموران توجه نکرده و به محض مشاهده پلیس به سمت آنها تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و سرانجام با برتری آتش پرحجم رزمندگان پلیس، سه شرور به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاکسازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۱۸۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر، چهار قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین و مهمات مربوطه از اشرار کشف شد.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از ۲۲ تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شده است افزود: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود، مقابله کرده و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و طبس در ۲۷۰ کیلومتری بیرجند است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور