.? رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: دوره آموزشی مدیریت مواجهه با عوامل زیان آور و بیماری های شغلی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری دفتر امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارت و مشارکت ایمیدرو برگزار می شود.

.?داود شهرکی افزود: این دوره با توجه به ضرورت شناسایی و ارزیابی عوامل آسیب رسان به سلامت و همچنین پیشگیری زودهنگام از رخداد بیماری های شغلی به منظور ارتقاء وضعیت بهداشت معادن و در راستای ارتقای سطح علمی و آشنایی مسئولین (HSEE) در ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه جاری در محل ساختمان مرکزی سازمان صنعت،معدن و تجارت واقع در خیابان شهید مطهری برگزارمی گردد.

شهرکی از بهره برداران معدنی خواست با عنایت به ضرورت و اهمیت دوره، همراه با مسئول فنی و کارشناسان حوزه ایمنی و بهداشت (HSEE) در این دوره شرکت نمایید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: دوره آموزشی یاد شده رایگان می باشد و برای شرکت کنندگان در گواهینامه معتبر از سوی وزارت متبوع صادر میگردد.

?شایان ذکر است؛ متقاضیان شرکت در دوره مذکور می توانند تا ۱۸ شهریور ماه جاری جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۲۷۴۴۴ الی ۶ داخلی ۱۰۳ یا ۱۲۶ حوزه (HSEE) تماس حاصل نمایند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله