نشست خبری تکریم ملی چهره ماندگار صنعت در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند دکتر عباسعلی رضاپور و دکتر محمدمهدی ایزدخواه سرپرست بنیاد نخبگان استان و جمعی از خبرگزاری‌های استان در سالن جلسات ساختمان دانشکده کامپیوتر و صنایع دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.

در ابتدای نشست خبری تکریم ملی چهره ماندگار صنعت استان دکتر رضاپور اظهار داشتند: دانشگاه صنعتی بیرجند تنها دانشگاه صنعتی در شرق کشور وظیفه تربیت نیروهای متخصص را برعهده دارد، و یکی از مهم‌ترین وظایف این دانشگاه ارتباط با صنعت است.

دکتر رضاپور با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی بیرجند در سال ۱۳۸۶ تأسیس شده است، گفتند: در طی دو سال‌ اخیر روند روبه‌رشد چشمگیری داشته و هم اکنون این دانشگاه پتانسیل خوبی در ارتباط با صنعت پیدا کرده است.

دکتر رضاپور با بیان اینکه هدف‌گذاری دانشگاه به ورود به دانشگاه‌های نسل ۴ می‌باشد، ادامه دادند: بازدید بیش از ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی در سال گذشته در راستای رفع موانع و عارضه‌یابی بخش صنعت استان انجام شده است. براساس پایش صورت گرفته، معرفی شخصیتی تأثیرگذار و موفق در زمینه کارآفرینی و امید آفرینی در جامعه صنعتی مدنظر قرار گرفته است.

در ادامه سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی گفتند: باید موفقیت و جایگاه نخبگان را در سطح جامعه به مردم معرفی و بشناسانیم. اینکه استفاده از تجربه نخبگان و معرفی الگوهای موفق از اهداف ما باید باشد، عنوان کرد: باید جایگاه و رمز موفقیت نخبگان را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مهندس زینلی از افراد تأثیرگذار در حوزه صنعت برای کشور و استان است، گفتند: آنچه به ‌عنوان تحول در کشور نیاز داریم و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب شناخت نقاط قوت و ضعف‌مان را باید بشناسیم و اعتماد به ‌نفس داشته باشیم.

دکتر ایزدخواه سرپرست بنیاد نخبگان استان در نشست خبری تکریم ملی چهره ماندگار صنعت سید محمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت کویر تایر بیرجند، اظهارداشتن: این مراسم با همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور