?استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: استان باید پایلوت و نمونه اجرای طرح توسعه فروشگاه های اینترنتی باشد.
?به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ ملانوری با تأکید بر این مطلب در نشست کاری با رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خاطرنشان کرد:راه اندازی و توسعه فروشگاه های اینترنتی و تلفنی باید در اولویت کار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد.
?وی ادامه داد: خراسان جنوبی می تواند در این زمینه نمونه و الگویی برای دیگر استان ها باشد.
?استاندار با اشاره به تأکید رئیس جمهور برای توسعه دولت الکترونیک، تصریح نمود: گسترش این زیرساخت برای دسترسی راحت تر به خدمات دولت در راستای حفظ سلامت مردم است.
?ملانوری متذکر شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید با استفاده از ظرفیت کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف برای تحقق این طرح همت گمارد.
?وی تأکید کرد: خراسان جنوبی می تواند اولین استانی باشد که سطح دسترسی مردم به کلیه خدمات را در بستر اینترنت و تلفن فراهم می کند.
?به گفته وی؛ عرضه کالا و خدمات در این بستر با محدودیت مواجه نیست و در این شرایط کرونایی، بهترین موقعیت برای تأمین نیازهای آحاد افراد جامعه می باشد.
?استاندار، سازمان صنعت، معدن و تجارت را به دلیل گستره کار و جامعه هدف از بخش های مهم برشمرد و گفت: تأمین نیازهای آحاد افراد جامعه به شکل عادلانه و در دسترس از مهمترین وظایف این حوزه است که اگر کوتاهی در آن رخ دهد، تضییع حق الناس شده است.
?ملانوری از ذخایر معدنی غنی با کانی های متنوع استان گفت و اظهار داشت: شایسته نیست خراسان جنوبی با چنین استعداد هایی، استانی محروم نامیده شود.