معاون رئیس جمهور در مراسم تحویل واحدهای مسکن روستایی گفت: عدالت حکم می‌کند در روستاها و مناطقی که از امکانات کمتری برخوردارند، به بهترین نحو خدمت‌رسانی کنیم.
نوبخت با بیان این مطلب در مراسم بهره‌برداری از ۵۰۰۰ واحد مسکن روستایی در روستای بندان از توابع شهرستان بشرویه خاطر نشان کرد: در اسفند ماه سال ۹۷ برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکن در مناطق روستایی و محروم استان، تفاهم‌ نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شد.
?وی ادامه داد:بخشی از این تعهد در دی ماه سال گذشته تحویل شد و امروز نیز ۵۰۰۰ واحد دیگر به بهره‌برداری رسید.
?رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: اقدام دیگری که امروز انجام می‌شود بهره‌برداری از ۲۴۸ واحد مسکونی است که از سیل فروردین ماه خسارت دیده بودند و امروز بازسازی شده اند.
?نوبخت، مهمترین توفیق در اجرای این پروژه را رضایت خاطر مردم عنوان کرد.
?وی با اشاره به اقدام مثبت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای طرح هادی روستای بندان گفت: این خدمتی بزرگ به اهالی این منطقه است.
?معاون رئیس جمهور در ادامه از امضای تفاهم‌نامه همکاری با استانداری گفت که منجر به نصب و راه اندازی ۷۵۰۰ پنل خورشیدی می شود.
?نوبخت اظهار داشت: این تفاهم نامه می‌تواند برای حداقل ۷۵۰۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد نماید.
?وی با اشاره به توانمندی مردم خراسان جنوبی در هنر صنایع دستی متذکر شد:مصمم هستیم با استفاده از این ظرفیت، ۳۰۰۰ شغل مرتبط با صنایع دستی فراهم کنیم.
?رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان داشت: طی امضای تفاهم‌نامه‌ای با استاندار خراسان جنوبی، برای اجرای ۷۵ پروژه ویژه جهش تولید با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعلام آمادگی شده است.