مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که راه اندازی موسسات در حوزه مد و لباس حلقه ای در جهت تکمیل چرخه طراحی لباس و عرضه آن به بازار هستند، عنوان کرد: امکان اعطای حمایت ها در قالب موسسه قانونمندانه و راحت تر نیز خواهد بود.

 جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس با حضور جمعی از فعالان این حوزه برگزار شد. ناصر نبی زاده در این جلسه با بیان این که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری برنامه ها در فضای تجمعی وجود ندارد، عنوان کرد: در همین راستا نگاهی کاربردی به برگزاری برنامه های سال ۹۹ در فضای مجازی خواهیم داشت.

وی ظرفیت دانشگاه های استان در بستر فضای مجازی را بسیار توانمند و مناسب در جهت عمومیت بخشی به فعالیت های حوزه مد و لباس دانست و ادامه داد: می توان از ظرفیت فرهنگی و هنری شهرستان های استان نیز در این حوزه استفاده کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که اکنون حوزه مد و لباس ظرفیت بسیار گسترده ای در استان دارد، خاطرنشان کرد: امسال پیش بینی برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه استانی مد و لباس اسلامی – ایرانی با هدف زمینه سازی برای کشف و ظهور استعدادها و خلاقیت های نو ، ترویج طرح های ملی متناسب سلیقه و در خور شان والای جامعه و شناسایی و معرفی ویژگی های خاص لباس های سنتی و بومی را داشته ایم.