در حالی که مردم بشرویه از دو بانده نبودن جاده های این شهرستان گلایه دارند، مسئولین نبود اعتبار را مقصر اصلی این موضوع می دانند.

 

دوبانده سازی ورودی‌های شهرستان بشرویه خواسته دیرینه مردم این شهرستان است که مسئولان باز هم توپ آن را در میدان بی اعتباری می‌اندازند.

بشرویه جزو شهرستان‌هایی است که کمترین باند دوم جاده‌ها را  در سطح استان در اختیار دارد.

ایمن سازی و دوبانده کردن ورودی‌های شهر بشرویه از مهمترین و اساسی ترین خواسته‌های مردم این شهرستان است.

حتی یک کیلومتر از جاده‌های شهر بشرویه دوبانده نیست.

تصادفات زیاد در جاده های تک باند

یکی از شهروندان بشرویه‌ای می‌گوید: رانندگی در این مسیر‌ها سخت است چراکه جاده‌ها هم باریک هستند و تصادفات در این جاده‌ها بسیار زیاد است.

او ادامه می‌دهد: حدود یک سال از قول استاندار در خصوص این جاده‌ها می‌گذرد، اما هنوز به وعده‌ها عمل نشده است.


بیشتر بخوانید


این شهروند بشرویه ای بیان می کند: مردم این شهرستان خواستار توجه بیشتر مسئولان برای تأمین اعتبار دوبانده سازی مسیر‌های بشرویه هستند.

او اظهار می کند: اگر چه دوبانده کردن ورودی بشرویه از سمت شهرستان طبس از سال ۹۷ آغاز شده است، اما اکنون پروژه در حالی که سه کیلومتر از آن آماده آسفالت است به دلیل عدم اعتبار کافی متوقف شده است.

باید اعتبار ابلاغ شود/ کشته شدن بیش از ۱۰ نفر در نزدیکی شهر

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: پیمانکار بالغ بر ۳ میلیارد تومان مطالبه دارد که هر زمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان این تخصیص‌ها را ابلاغ کند و اعتبار به اداره کل تحویل شود، پروژه را به اتمام خواهیم رساند.

اما برای دو بانده کردن ورودی بشرویه از سمت شهرستان فردوس تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

از آغاز امسال بیش از ۱۰ نفر در ۳۰ کیلومتر باقی مانده به این شهرستان بر اثر حوادث رانندگی جانشان را از دست داده اند.

حجم زیاد تصادفات جاده‌ای به ویژه در ورودی شهر‌ها هشداری جدی برای مسئولان مربوطه است تا هر چه سریعتر برای دوبانده سازی جاده‌های موجود اقدام کنند.