?مدیر صندوق کار آفرینی امید خراسان جنوبی از ابلاغ اعتبار تفاهم نامه مشترک صندوق کارآفرینی امید با بنیاد برکت و بنیاد علوی خبر داد.

مدیر صندوق کار آفرینی امید خراسان جنوبی از ابلاغ اعتبار تفاهم نامه مشترک صندوق کارآفرینی امید با بنیاد برکت و بنیاد علوی خبر داد.

زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی  با اشاره به ابلاغ اعتبار تفاهم نامه بین این صندوق و بنیاد برکت و بنیاد علوی گفت: این تفاهم نامه به منظور معرفی و اعطای تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت و بنیاد علوی منعقد شده است.

او افزود: هدف دیگر از انعقاد این تفاهم نامه، بهبود وضعیت معیشت خانوار‌های ساکن در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان بوده است.

زنگنه اعتبار تخصیص یافته به این تفاهم نامه‌ها را در مجموع ۲۷۲ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات در حوزه اشتغال  رشته‌هایی نظیر پرورش دام سبک و سنگین، پرورش طیور، آبزی‌پروری، پرورش زنبور عسل، تولید پوشاک، صنایع دستی، مشاغل خدماتی و فنی و … به روستائیان و افراد واجد شرایط در سطح شهرستان‌های استان به ویژه در مناطق مرزی و محروم پرداخت خواهد شد.

مدیر صندوق کار آفرینی امید خراسان جنوبی تصریح کرد: انتظار می‌رود با اجرایی شدن این تفاهم نامه‌ها، ۵۴۰ فرصت شغلی برای روستائیان فراهم گردد.