پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج
?امام خمینی(ره):
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند.
?بسیج‏، ستاره سماواتیان در زمین است و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان است و سوهان روح مستکبران
بسیج مجموعه‌ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار می‌کند؛ در حقیقت همه انسان‌های مؤمن، آگاه، بصیر، عاشق ، متعهد و علاقه‌مند و آگاه به کار، در هر میدانی از میدان‌ها هستند که برای ملت مفید است، جزء بسیج‌اند؛ لذا بسیج یک نام مقدس است.
?بسیج مردمی ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است که حاصل شکل گیری و فعالیت همه جانبه آن، فتح قله های عزت، حماسه و افتخار بوده و نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس با رشادت، فداکاری و شجاعت نمایان شد که رهروان راه بسیج، شهادت را به جان خریده و از تمامیت ارضی و ارزشهای والای انقلاب دفاع کردند.
?بسیج یعنی دانشگاهی که در آن انسان‌های مسلمان انقلابی و پیرو خط ولایت الهی درس جهاد و شهادت و ایثار و فداکاری می‌خوانند تا با عمل کردن به آن مقدمات حکومت اسلام ناب محمدی (ص) را در سراسر گیتی فراهم کنند و با ظهور حجت الهی امام عصر (عج) آن را به ایشان واگذار کنند.
?۵ آذر سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره) که به نام روز بسیج مزین گشته ،فرصت مغتنمی است تا یاد ونام شهیدان وحماسه سازان مدرسه عشق وایثار وعاشقان مکتب وفرهنگ ناب بسیجی را گرامی بداریم .

امید است در سالی که از سوی رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی ) بنام سال رونق تولید نامگذاری گردیده همگام با تلاش های پرآفرین بسیجیان استان ، گام های بلندی در جهت محرومیت زدایی در جهت نیل به توسعه پایدار در این خطه ولایت محور و زرخیز برداریم.
?اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل (ره)وشهدای معظم انقلاب اسلامی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان عزیز تبریک عرض می نمایم واز درگاه ایزد منان سربلندی وافتخار را برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی خواستارم .