#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 – سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: تدوین برنامه مدون برای استفاده از همه ظرفیت‌های استان به منظور تحقق شعار سال در دستور کار است.

 جواد اشرفی در نشست هم‌اندیشی و مشورتی تشکیل ستاد راهبری تحقق شعار سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” نامگذاری شد، افزود: با توجه به دستور استاندار در اولین جلسه شورای اداری استان مبنی بر تشکیل ستاد راهبری تحقق شعار سال با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، تاکنون چندین جلسه در این خصوص تشکیل شده و این نشست نیز در همین راستاست.

وی بیان کرد: هدف از تشکیل این ستاد راهبری، تدوین برنامه‌ای مدون در راستای استفاده از همه ظرفیت‌های استان به منظور تحقق شعار سال است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بر استفاده مناسب از توان و ظرفیت دانشگاه‌های استان در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی به بیان اهمیت و ضرورت استفاده از اقتصاد دانش‌بنیان در همه بخش‌های اقتصادی مزیت‌دار استان پرداخت و خواستار حضور فعال و موثر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی در کارگروه‌های مرتبط با شعار سال شد.

در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران و همکاران حوزه اقتصادی استانداری و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیز دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد، درخصوص نحوه تشکیل ستاد راهبری تحقق شعار سال و کمیته‌های زیرمجموعه بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد پس از اخذ نظر نهایی اعضای جلسه، تصمیمات لازم در این ارتباط اتخاذ و اجرایی شود.