با حضور عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان،سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) مجریان طرح و مهندس محمدی فرماندار شهرستان سربیشه به عنوان ناظر طرح تفاهم نامه همکاری برای احداث یک باب سالن ورزشی در روستای لانو و دو چمن مصنوعی در روستاهای ماخونیک و گلوباغ بخش درح به امضاء رسید.

این تفاهم نامه ذیل تفاهم نامه محرومیت زدایی شهرستان سربیشه که سال گذشته در روز ملی روستا و عشایر در این استان منعقد شده بود و کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به عنوان معین توسعه بخش درح شهرستان سربیشه مشخص و مقرر شد در راستای سند محرومیت زدایی و توسعه بخش درح ۱۱۴ میلیارد تومان منابع بلاعوض و ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یابد تا پروژه‌های تعریف شده ظرف مدت پنج سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

در همین راستا برای هر پروژه، قرارداد سه جانبه‌ای و مشارکتی با ۱۷ دستگاه‌ اجرایی مختلف به امضا می‌رسد تا با استفاده از اعتبارات تخصیص یافته در بحث محرومیت‌زدایی بخش درح هزینه شود.

لازم به ذکر است: پروژه های مشارکتی اداره کل ورزش و جوانان و کمیته امداد استان، در دهه فجر سال جاری در روستاهای ماخونیک، گلوباغ و لانو افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.