مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت امروز نمایشگاه موزه عبرت با حضور معاون وزیر کشور و استاندار خراسان جنوبی  در بیرجند افتتاح می شود  وی گفت  این موزه بازسازی شده موزه عبرت تهران است و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری مجموعه موزه عبرت تهران، دانشگاه علوم پزشکی، موسسه فرهنگی هنری مهر باربد کویر و تعاونی فرادوخت مشکات با هدف آشنایی اقشار و سنین مختلف به ویژه نسل جوان با وقایع پیش از اتقلاب و معرفی شخصیت های برجسته انقلاب بر پا می گردد.
وی با اشاره به گوشه ای از یادداشت های علم و خاطرات وی، از فساد اداری و سیستمی دوران پهلوی یاد کرد و گفت: این نمایشگاه در مقابل جریان تطهیر چهره پهلوی و در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین از زبان هنر برنامه ریزی، طراحی و در ۱۱ بهمن ماه جاری افتتاح خواهد شد.
فرخنده با اعلام اینکه این نمایشگاه از جنس روایتگری و تجسم سازی است؛ گفت: نمایشگاه موزه عبرت اولین رویداد فرهنگی هنری چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در استان می باشد.
همچنین گفتنی است؛ این نمایشگاه در بیرجند تا پایان بهمن ماه صبح ها از ساعت ۱۱-۹ ویژه بخش اداری و آموزشی استان و ۲۱-۱۶ به روی عموم علاقه مندان در محل سوله ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گشوده خواهد بود.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور