فرماندار خوسف از افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه مهم شهرستان در دهه فجر خبر داد

فرماندار خوسف از افتتاح بیمارستان و استخر ورزشی شهر خوسف و کلنگ زنی پروژه فاضلاب خوسف در دهه فجر خبر داد

دکتر سید علی حسینی که در دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان سخن می گفت ، با بیان اینکه بیمارستان و استخر ورزشی دو پروژه مهم و از مهمترین مطالبات مردم شریف شهرستان بوده است ، افزود : استخر ورزشی خوسف پس از گذشت بیش از ۱۳ سال و بیمارستان حضرت قائم خوسف بعد از گذشت ۱۱ سال در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

حسینی گفت : پروژه فاضلاب خوسف نیز که یکی دیگر از مهمترین مطالبات دیرینه مردمی بوده است ، در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار خوسف به پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد در شهرستان اشاره کرد و افزود : با همکاری های اداره ثبت استاد و املاک استان ، بزودی شاهد راه اندازی این اداره در شهر خوسف خواهیم بود.

فرماندار خوسف فراهم سازی زیرساخت هایی نظیر اینترنت ، جاده ، تامین روشنایی شهرک صنعتی ، اخذ مجوز احداث سومین شهرک خورشیدی خورشیدی در شهرک صنعتی را از جمله اقدامات امیدآفرین در شهرستان برشمرد و ادامه داد : خدمات در شهرستان در همه عرصه ها از جمله بهداشت ، جهاد کشاورزی ، دامپزشکی ، آب و برق و…نیز مشهود است.

حسینی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر بسته ای برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد ، اظهار داشت : خدمت رسانی به همه مردم ، برگ برنده انقلاب اسلامی است.

وی به آرمان متعالی انقلاب اسلامی در توجه به محرومین و مستضعفین اشاره کرد و افزود : انقلاب اسلامی ایران در راستای تحقق عدالت به دنبال رفع محرومیت ها در دورترین و کم جمعیت ترین روستاها است و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این زمینه کم نظیر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به وابستگی ایران قبل از انقلاب و بسیاری از کشورها در عصر حاضر به آمریکا ، افزود : اکنون استقلال جمهوری اسلامی مبتی بر قدرت و عزت بوده و امنیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود حجم زیاد دشمنی ها در تاریخ کشور و دنیا بی نظیر است.

وی در پایان با تاکید بر باشکوه برگزار شدن مراسم ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، همدلی حاکم در بین مسئولین شهرستان را فرصتی برای رقم زدن اقدامات مهم در شهرستان دانست.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور