حجت الاسلام ملایی گفت:عناوین ایام‌ الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت سراسری و با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» اعلام شد.
حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، دهه مبارک فجر را یادآور پیروزی مستضعفان بر مستکبران دانست و افزود: در این دهه مبارک بود که مردم عزیز و جان برکف ایران با رهبری و هدایت های روشنگرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ریشه ظلم و فساد را خشکاندند و دست ستمگران و مستکبران عالم را از این سرزمین الهی قطع نمودند.
وی ادامه داد: ویژگی خاص ایام الله دهه فجر امسال تقارن آن با ایام ولادت با سعادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) می باشد.
حجت الاسلام ملایی گفت: ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فرصت مغتنمی جهت تجدید میثاق با نظام، ولایت، انقلاب اسلامی و آرمانهای والای شهیدان همیشه جاوید می باشد و ضرورت دارد این ایام الله به صورت ویژه گرامی داشته شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان شعار محوری و سراسری دهه فجر ۱۳۹۹ را «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار»اعلام نمود و ادامه داد:تعیین عناوین اختصاصی ایام الله دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن بر مبنای اهداف، سیاست ها و راهبردهای چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور محور و چارچوب فعالیت‌های هر روز از ایام در حوزه تبیین، مراسم،‌ بیان دستاوردها،‌ روشنگری و پاسخ به شبهات و فعالیت‌های میدانی است که عناوین ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عبارتند از:
۱۲/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی، امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، عبدصالح خدا، احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم)
۱۳/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی،‌ اقتصاد مقاومتی، جهش تولید
۱۴/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی،‌ جوان ایرانی، امید و خودباوری، پیشرفت علمی
۱۵/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی
۱۶/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی
۱۷/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی، قرآن و معنویت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
۱۸/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، امت ولایی، تمدن نوین اسلامی
۱۹/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جهادی، اقتدار و صلابت، امنیت پایدار
۲۰/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی،‌ بسیج فداکار، خدمت مؤمنانه، مدافعان سلامت
۲۱/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، استکبارستیزی
۲۲/۱۱/۱۳۹۹ انقلاب اسلامی، یوم الله ۲۲ بهمن، عید بزرگ اسلامی ، سر‌آغاز حکومت الله بر جهان