1

استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون در استان خراسان جنوبی ۶۰ هکتار گلخانه احداث شده است، لذا برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در این دولت، ۱۰۰۰ هکتار گلخانه در استان احداث شود.

 محمد صادق معتمدیان، امروز ۸ آبان در دیدار با رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی کشور، گفت: یکی از پیشران‌های ما در استان، بخش کشاورزی است.

وی افزود: طرح‌های بزرگی در بخش کشاورزی از جمله نهضت گلخانه‌ای، هاب شتر و… داریم و بانک کشاورزی در استان مقطع پرکاری پیش رو خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: تاکنون در استان خراسان جنوبی ۶۰ هکتار گلخانه احداث شده است، لذا برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در این دولت، ۱۰۰۰ هکتار گلخانه در استان احداث شود.

معتمدیان ادامه داد: ‌برنامه دولت در کل کشور، احداث ۵۰۰۰ هکتار گلخانه است که ۱۰۰۰ هکتار آن، مربوط به استان خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل خام فروشی و دخالت دلالان، کشاورزان استان جزء کم درآمدترین کشاورزان کشور هستند، اظهارکرد: باید با مدیریت منابع آب، ایجاد اشتغال و تغییر الگوی کشت، وضعیت کشاورزی در استان را بهبود بخشیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: زمان برای ما حائز اهمیت است، زیرا یکی از گلایه‌های سرمایه گذاران، زمان‌بر شدن اخذ تسهیلات بانکی است که باید برای آن تدبیر شود.

وی یادآورشد: از مدیریت جدید بانک کشاورزی در استان انتظار داریم که سیاست‌های دولت را پیش ببرند؛ جسارت تصمیم‌گیری داشته و همراه با تیم اقتصادی استان، دوندگی داشته باشند.