مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آماده حمایت و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری تکمیل شده و یا در حال احداث شهرستان قاین هستیم.

“علی غیاثی ندوشن” در مراسم افتتاح تماشاخانه قاین که بعدازظهر دوشنبه ۳ شهریورماه با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان ، فرماندار و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، بیان کرد: قاین به عنوان یکی از شهرستان های شاخص کشور از بعد سیاسی ، تاریخی ، فرهنگی و اقتصادی است و خوشحالیم با وجود این که تعداد تماشاخانه های کشور زیاد نیست اما شاهد افتتاح این تماشاخانه در شهرستان قاین هستیم. غیاثی با بیان این که امیدواریم هنرمندان تئاتر شهرستان از این فضا برای توسعه تئاتر استان و کشور  استفاده کنند، خاطرنشان کرد: آمادگی داریم همانند برخی استان ها همچون کرمان که شهرداری ها تماشاخانه هایی را احداث و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آن ها را تجهیز کرده است، در این استان و شهرستان نیز همکاری لازم را جهت تجهیز فضاهای فرهنگی و هنری داشته باشیم.

وی همچنین اضافه کرد: آماده حمایت از سایر طرح های فرهنگی و هنری شهرستان و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری که ایجاد شده و یا در حال اتمام است ، هستیم.