مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از اهدای ۵۰۰ کولر آبی به مددجویان این نهاد با توجه به افزایش بی‌سابقه دمای هوا در استان خبر داد.

محمد عرب  کرد: شناسایی، بررسی و نیازسنجی خانوارهای نیازمند برابر مقررات ابلاغی این نهاد توسط مددکاران اجتماعی هر اداره انجام شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع برای تهیه این تعداد کولر ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و بین نیازمندان همه شهرستان ‌های استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در ادامه، تلاش بر این است که با برنامه‌ریزی و کمک خیران ‌زمینه‌ بهره‌مندی همه خانوارهای نیازمند به کالاهای اساسی را فراهم‌ کنیم به‌طوری که حداقل هر خانواده از یک نوع کالای اساسی بهره‌مند شود.

وی با قدردانی از حمایت همه خیران و نیکوکاران که همراه کمیته امداد در اجرای طرح‌های این نهاد بوده‌اند افزود: مردم نوع‌دوست و علاقه‌مند به مشارکت در تامین کالاهای ضروری می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد، شماره‌گیری کد دستوری#۰۵۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور