استاندار خراسان جنوبی گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدامات رذیلانه و استفاده از تروریسم، ادامه راه حیات را بر خود بیشتر می‌بندد.

جواد قناعت  افزود: عالم عامل فاضل “سید حسن نصرالله” که زندگی خود را در مسیر مقاومت در برابر اشغالگری‌ها، تبعیض‌ها و نسل کشی‌ها صرف کرد، به دستان پلید شقی ترین مردمان دنیا، حیات جاودانه یافت.

وی اظهار کرد: این انسان وارسته در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، راه آسمان در پیش گرفت تا همان گونه که آرزو داشت همنشین صالحان باشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مجاهد نستوه جبهه مقاومت که در شمار محبوب ترین چهره‌های جهان اسلام بود، سال‌ها جانش را به کف گرفته و برای رهایی انسان‌های آزادیخواه از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله‌ها، اسماعیل هنیه‌ها وحاج قاسم سلیمانی ‌ها سندی بر حقانیت اسلام و زیاده خواهی‌های رژیم کودک کش اسرائیل است که به پشتوانه شیطان بزرگ آمریکا دست به هر خبط و خطایی می‌زند و از به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان هم ابایی ندارد.

قناعت گفت: در این میان تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با موضع گیری‌های به موقع تحت رهبری‌های داهیانه ولی امر مسلمین، حمایت و پشتیبانی موثر خود را از مظلومان و مجاهدان دریغ نکرده و با پیشبرد سیاست‌های وحدت طلبانه و پرهیز از تفرقه و دوگانگی، بر انسجام جهان اسلام به عنوان مهمترین عامل بازدارنده در برابر زورگویی‌ها پافشاری دارد.

وی بیان کرد: بدون تردید همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و ما شاهد بیداری جهانی هستیم.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌ الله لبنان در پی حملات هوایی و پیاپی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت در شامگاه جمعه ششم مهرماه، به شهادت رسید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت برای ابراز همدردی با مردم مظلوم و مقاوم لبنان و جبهه مقاومت از روز یکشنبه هشتم مهرماه به مدت پنج روز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کردند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور