رئیس ستاد عتبات عالیات کشور گفت : ارادات مردم خراسان جنوبی به عتبات عالیات، در کشور بی نظیر است.
محمد جلال مآب با بیان این مطلب شامگاه سه شنبه در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: ارادت مردم خراسان جنوبی در عتبات عالیات با همه مشکلات و محرومیت ها در سطح کشور بی نظیر است.
?وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی روحیه مذهبی خوبی دارند، گفت: وجود پایگاهی در استان می تواند منشأ خیرات و جذب بیشتر خیرین برای ستاد عتبات عالیات باشد.
?رئیس ستاد عتبات عالیات کشور گفت: تقدیر از خیرین، قالیبافان و کمک کنندگان به عتبات عالیات وظیفه ماست و ما قدردان مردم استان خراسان جنوبی و مدیران فعال در کار ستاد عتبات عالیات هستیم.
?جلال مآب با بیان اینکه نیت کار برای خاندان و ائمه اطهار (ع) کار بسیار ارزشمندی است که بی پاسخ نمی ماند، ادامه داد: خراسان جنوبی در موضوع معادن مس، گرانیت و سنگ ها ظرفیت استراتژیک خوبی دارد که باید از این فرصت برای جذب سرمایه گذاران استفاده کرد.
?به گفته وی؛ ستاد عتبات عالیات از جنبه درآمدی و مصرفی در موضوع سنگ ساختمانی می تواند از ظرفیت استان استفاده کند.
?وی گفت: پای شرکت های بزرگ معدنی را به استان باز می کنیم تا پروژه های بزرگی را به عنوان یک کار شاخص کشوری اجرا کنند.
?رئیس ستاد عتبات عالیات کشور گفت: برای جذب سرمایه گذاران نیازمند انگیزه در بخش سرمایه گذاری هستیم، پیشنهاد می دهیم معادنی که در حوزه سنگ آهن و یا مس شناسایی شده و روی آن کار نشده را به شرکت های بزرگ معرفی کنیم.
?جلال مآب اضافه کرد: موضوع واگذاری معادن استان خراسان جنوبی به ستاد عتبات عالیات پیگیری و زمینه سازی می شود.
?به گفته وی؛ مجموعه شرکت های سرمایه گذاری بزرگ را به خراسان جنوبی می آوریم تا معادن و پهنه های سرمایه گذاری را واگذار کنیم و سهم ستاد عتبات عالیات هم پرداخت شود.
?وی در پایان ظرفیت های معدنی استان خراسان جنوبی را بی نظیر و ناشناخته عنوان کرد و گفت: این استان ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی و ثروت خدادادی خوبی دارد که باید برای سرمایه گذاران مطرح شود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور