علی فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: اعضای هیات داوران هفدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی منصوب شدند.
 بهناز جعفری، بانی پال شومون و توحید معصومی، به عنوان اعضای هیات داوران هفدهمین جشنواره تئاتر استان انتخاب گردیدند.
*بهناز جعفری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۱۳۵۳ در تهران است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد. جعفری در بیش از ۶۰ فیلم سینمایی و تله فیلم بازی کرده است و برای بازی در فیلم «خانه روی آب» سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده. وی همچنین در بیش از ۵۰ نمایش بازی نموده و برای بازی در نمایش «آینه یک روز» جایزه بازیگری نقش اول زن در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را به دست آورده است.
*بانی پال شومون، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد آذر ۱۳۵۷ در تهران است. وی فارغ التحصیل مدرسه سینما و تئاتر تهران می باشد. شومون فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۰ در عرصه هنر آغاز کرد. وی در حوزه‌های دوبله، موسیقی، سینما و تئاتر فعالیت دارد و عضویت در ارکستر فلارمونیک تهران در کارنامه اش خودنمایی می کند. شومون لوح تقدیر بهترین بازیگر را در دوازدهمین جشن بازیگر خانه تئاتر در سال ۹۳ دریافت نمود و از نقش های ماندگار او در سینما می توان به تختی، تنگه ابوقریب، شبی که ماه کامل شد و سریال نمایش خانگی شهرزاد اشاره کرد. در حوزه تئاتر نیز بازی در نمایش‌های «مغول»، «وقتی خروس غلط می‌خواند»، «کنسرت نمایش سی» و… از جمله آثار او هستند.
*توحید معصومی، بازیگر، نمایشنامه نویس، کارگردان و مدیر هنری، متولد ۱۳۵۴ در اردبیل است. وی فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری و کارشناسی‌ارشد کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد. معصومی حضور مستمری در جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای تئاتر و جشنواره‌های سراسری و بین‌المللی فجر، سوره ماه، مقاومت، دفاع مقدس، بسیج، بچه‌های مسجد و … داشته است. وی مشاور عالی انجمن‌ تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، مدیر کمیته ارزیابی و داوری دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج و دبیر دو دوره جایزه بزرگ سرو (ویژه تجلیل از فعالان تئاتر دفاع مقدس) نیز بوده. او هم‌اکنون به عنوان معاون هنری و هماهنگی تماشاخانه ایرانشهر تهران مشغول به کار می باشد.
گفتنی است هفدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی، به دبیری سید علی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۴، به میزبانی شهرستان قائنات برگزار خواهد شد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور