مدیر کل دیوان محاسبات خراسان جنوبی ضمن بازدید از پروژه های جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی و دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، گفت: جمعیت هلال احمر از کانون های اعتماد و امید آفرینی است.

بهرام جمالی، مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی ضمن دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از پروژه های این مجموعه بازدید کرد.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر برای عموم جامعه، نماد آرامش است، افزود: مردم در هر نقطه کشور و جاده‌ها که هلال احمر را می‌بینند، آرامش می گیرند.
مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی ادامه داد: مردم با دیدن هلال احمر احساس می‌کنند عده‌ای برای نجات آنان و دیگران حضور دارند و هیچ لذتی ارزشمندتر از نجات جان یک انسان نیست.
جمالی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از بزرگترین ظرفیت‌های خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: اعتماد مهمترین سرمایه‌ اجتماعی این سازمان بزرگ مردم نهاد است که نمونه‌های آن مانند کمک رسانی در حوادث و به ویژه زلزله بم بیشتر دیده شد.
محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این دیدار ضمن خداقوت و تشکر از همراهی دیوان محاسبات استان به ارائه گزارش فعالیت ها و اهم دستاوردهای مجموعه پرداخت.
لازم به ذکر است مدیرکل دیوان محاسبات استان از پروژه ساختمان اداری هلال احمر و پروژه پایگاه شرق و آشیانه جمعیت هلال احمر بازدید و ازنزدیک در جریان کار تیم واکنش سریع این جمعیت قرار گرفت.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور