مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در شرایط فعلی جهاد تبیین و مطالبه گری دو اصل و نیاز ضروری جامعه است.

 حجت الاسلام امین رضا کمالی  بیان کرد: مقوله تبیین در اسلام از جایگاه مهم و اساسی برخوردار بوده و تبیین از نگاه ما به مثابه قطب نما است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) با بیان اینکه وقتی در قرآن تأمل می‌کنیم واژه «قل» را به صورت مکرر می‌خوانیم، اظهار کرد: این واژه به معنای بیان کردن است و به گونه ا ی مسئولیت تبیین را مطرح می‌کند.

کمالی گفت: اهمیت و جایگاه تبیین برای همگان روشن است و به عنوان مثال اگر روشنگری‌ها و تبیین حضرت زینب (س) نبود آیا چیزی از کربلا و عاشورا باقی می‌ماند.

طراحی دشمن در حوادث سال گذشته

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اگر توجه داشته باشید در اتفاقات سال گذشته دشمن تلاش زیادی کرد و از همه ظرفیت و توان و گزینه‌های خود با هزینه میلیون‌ها دلار برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده کرد.

کمالی ادامه داد: دشمن بسته‌های متعددی طراحی کرد و با ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌های مردم با استفاده از رسانه‌های قدرتمند و پلتفرم‌های متعدد و به تعبیر  مقام معظم رهبری دیکتاتوری رسانه‌ای وارد میدان شد.

وی افزود: اگر همین جهاد تبیین نبود و روشنگری‌ها اتفاق نمی‌افتاد دشمن به برخی اهدافش دست می‌یافت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) با بیان اینکه برای مقابله با جنگ نرم و بمباران رسانه‌ای دشمن با آن حجم و گستردگی بالا به یک عزم همه جانبه و استفاده از ظرفیت همه گروه‌ها و دلسوزان ایران و اسلام نیاز است، یادآور شد: با توجه به اینکه دشمن به دنبال تطهیر نظام پهلوی و بزرگ نمایی مشکلات کشور است باید با تمام توان نسبت به روشنگری و جهاد تبیین پرداخت.

کمالی اظهار کرد: باید علاوه بر مطالبه گری از مسئولان برای حل مشکلات موجود به روشنگری و جهاد تبیین برای دستاوردهای چند دهه گذشته نظام بپردازیم.

در کنار روشنگری مطالبه گری نیاز است

وی گفت: باید با روشنگری علاوه بر ظلم‌هایی که به مردم در رژیم گذشته روا داشته‌اند، افول سلطه آمریکا و غرب و شرق را یادآوری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) یادآور شد: جهاد تبیین و مطالبه گری برای حل مشکلات کشور از هم جدا نبوده و نیستند.

کمالی بیان کرد: بی شک مطالبه گری از مسئولان و متولیان امر برای حل مشکلات مدیریتی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور نیز یک اصل انکار ناپذیر است که باید همه به آن توجه جدی داشته باشیم.