مدیر کل حوزه و روابط عمومی استانداری : جامعه رسانه ای خراسان جنوبی افرادی فهیم و قوی هستند .

مرادی با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه در بازدید از پایگاه های و خبر و هنر  و خبری خاوران خبر  اظهار داشت : خراسان جنوبی با داشتن مردمی انقلابی و جهادی همراه با نظام در کشور زبانزد و خاص است .

مدیر کل حوزه و روابط عمومی استانداری با اشاره به داشتن مفاخر ارزنده خراسان جنوبی بیان داشت : خیلی مفاخر گمنام در استان خراسان جنوبی داریم که در حال شناسائی هستند و برخی از این مفاخر استان در رده های بالای نظام و دولت مشغول خدمت رسانی هستند .

مرادی با تصریح اینکه روابط عمومی زبان گویا و پیانی  سازمان هستند اظهار داشت : مدیران دستگاه های اجرائی با اهمیت به جایگاه ویژه روابط عمومی باید از افراد  متخصص و با دانش روز در این جایگاه استفاده کنند .

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری با بیان اینکه متوسط هر سال یک انتخابات در کشور برگزار می شود و به فرمایش رهبری این مصداق بارز مردم سالاری دینی است گفت : اسفند امسال دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش رو داریم .

وی ادامه داد : انشا ا… مردم همیشه در صحنه ایران و خراسان جنوبی با حضور حداکثری و مشارکت بالا در این انتخابات پاسخ محکمی به یاوه گویی های بیگانگان خواهند داد .

مرادی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در خراسان جنوبی گفت : راه آهن یک اتفاق ویژه برای خراسان جنوبی بودکه با نگاه ویژه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری در دست اجرا و پیگیری است .

وی افزود : خط راه آهن خراسان جنوبی نقش مهمی در توسعه صادرات استان خواهد داشت .

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری با اشاره به پیگیری ویژه استاندار در زمستان سال گذشته در خصوص خط لوله دشتک زابل تصریح کرد : با پیگیری های صورت گرفته از وزارت متبوع و نگاه ویژه دولت در کمتر از یک ماه کار مطالعات و اجرای این خط لوله به سرانجام رسید .

وی ادامه داد : لازم است جامعه خبری استان نگاه ویژه تری به اقدامات ملی دولت در استان داشته باشند .

مرادی با اشاره به حضور اکثریت جامعه در بستر فضای مجازی بیان داشت : تولید محتوا در راستای معرفی خدمات دستگاه های اجرائی برای آشنائی مردم با این اقدامات باید در دستور کار مدیران قرار گیرد .

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری با اشاره به اینکه حوزه رسانه خراسان جنوبی افرادی فهیم و قوی هستند تصریح کرد : اعتقاد داریم باید به سمتی حرکت کنیم تا خبرنگاران تخصصی در حوزه های مختلف داشته باشیم .

وی ادامه داد : با هماهنگی با خانه مطبوعات تور رسانه ای خبرنگاران و فعالین فضای مجازی از اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان طبس صورت گرفت که بزودی برای معرفی خدمات دولت در شهرستان نهبندان خبرنگاران به این شهرستان سفر خواهند داشت .

مرادی با اشاره به نقش مهم پایگاه خبری از پیگیری برای حل مشکلات و تجهیزات پایگاه های خبری خبر داد .

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور