?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: لازم است برای هر شهرداری، یک بسته سرمایه‌ گذاری ویژه تعیین شود.
علیرضا عباس‌زاده در جلسه هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی که با محوریت تصویب مصوبات و بررسی طرح های سرمایه گذاری برگزار شد، توجه به کارهای زیربنایی و زیرساختی را بعنوان یک ضرورت برای سازمان همیاری شهرداری ها عنوان کرد.
?وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت های بالقوه استان، شهرداری ها قدرت مانور زیادی دارند، تصریح کرد: برای هر شهر بایستی بسته به ظرفیت آن بسته های سرمایه گذاری ویژه ای تهیه و تدوین شود.
?معاون استاندار با تأکید بر تبیین درآمدهای پایدار شهرداری ها عنوان کرد: یکی از درآمدهای پایدار، استفاده از ظرفیت معادن می باشد.
?عباس زاده متذکر شد: باید به این سمت برویم که شهرداری ها با ورود به بحث سرمایه گذاری بر روی ظرفیت ها درآمد پایدار ایجاد کنند.
?وی ادامه داد: ما باید به جذب سرمایه با همکاری بخش خصوصی فعال در این حوزه بپردازیم.
?مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان به بیان برنامه ها و اقدامات انجام گرفته پیرامون موضوعات اقتصادی سازمان و فعالیت های انجام شده و تمهیدات صورت گرفته در شهرداری ها اشاره کرد.
?سیدمحمد فاطمی با اشاره به برنامه های سازمان در حوزه های بازرگانی و عمرانی بر همکاری ها و هم افزایی هرچه بیشتر شهرداری ها در جهت تسهیل و تسریع در اجرای این پروژه تأکید کرد.
?در این جلسه اقدامات انجام شده، روند پیشرفت و اجرای پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری در حال اجرای سازمان در حوزه های گوناگون مورد بررسی و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.
?همچنین در خصوص فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام سازمان در حوزه اجرایی از جمله آخرین وضعیت پروژه احداث جایگاه سوخت و پارکینگ ، ساخت و ساز واحدهای مسکونی ، سرمایه گذاری در حوزه معدن و… مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور