اجرای فعالیت عمرانی در ۱۲ نقطه از شهر توسط شهرداری

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: فعالیت های عمرانی در ۱۲ نقطه از شهر بیرجند توسط شهرداری در حال انجام است.
مهندس علی عدل روز جاری در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های عمرانی هفته دولت اظهار داشت: با توجه به گستردگی شهر تلاش داریم تا فعالیت ها به صورت متوازن در تمام مناطق از شمال تا جنوب پیگیری شود.
وی افزود: علی رغم کمبود بودجه، انجام هیچ پروزه ای تاکنون متوقف نشده و همچنان مسایل شهری پیگیری و رسیدگی می شود.
معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری عنوان کرد: در حال حاضر با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، تیم عمرانی شهرداری بیرجند در حوزه های مختلف بهسازی معابر و بلوارها، آسفالت و توسعه فضای سبز در گوشه گوشه شهر انجام می شود به گونه ای که شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
عدل یادآور شد: اجرای پروژه های مختلف عمرانی باعث تحول ساختاری و گسترش فرهنگ شهرنشینی می شود.
وی با اشاره به حال خوب عمرانی شهر بیرجند اضافه کرد: چرخش چرخه عمرانی در مقایسه با سالهای گذشته با سرعت بیشتری در حال انجام می باشد.

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، پروژه های عمرانی را از مولفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن ذکر کرد و یادآور شد: ایجاد سیمای مطلوب شهر از مولفه های آرامش شهروندان و نشاط اجتماعی می باشد.
شایان ذکر است اجرای پروژه بازگشایی طرح فرزان، پارک سایت اداری، پارک مهرشهر، زیباسازی میادین و آیلندهای سطح شهر و … از جمله پروژه های عمرانی هستند که در نقاط مختلف سطح شهر در حال انجام می باشند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله