سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی در مدارس شهرستان های طبس و بیرجند آغاز می شود.

 

دکتر علی اصغر موسوی کیا  امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: برای خرید چمن این سه زمین، مبلغ ۳۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از محل منابع تملک و دارایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی تأمین و هزینه شده است.

 

وی تحصیل، تهذیب و ورزش را سه رویکرد آموزش و پرورش استان در تعلیم و تربیت کودکان، نوجوانان و جوانان این خطه از ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: به منظور ارتقاء و کیفیت بخشی به فعالیت های ورزشی مدارس و نیز آماده سازی و آموزش دانش آموزان برای ورزش های قهرمانی و پهلوانی برخی از تجهیزات ورزشی مورد نیاز مدارس به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تهیه شده و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بین مدارس استان توزیع می شود.

 

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ بر استفاده از آموزگاران پایه در امر سلامت و ورزش دانش آموزان دختر دوره ی ابتدایی تأکید کرد و افزود: بدین منظور کلیه آموزگاران پایه زن مدارس ابتدایی استان به مدت ۱۳۰ هزار و ۸۰ نفر ساعت آموزش های حرفه ای لازم را فرا می گیرند.

 

موسوی کیا با بیان این که در صورت نیاز آمادگی برگزاری این دوره آموزشی برای آموزگاران پایه مرد نیز وجود دارد؛ اخلاق مداری را مهم ترین ویژگی دانش آموزان ورزشکار استان دانست و یاد آور شد: تیم تنیس روی میز دوره ی اول متوسطه استان در مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان کشور موفق به دریافت کاپ اخلاق این دوره از بازی ها شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله