چهارمین جشنواره تابستانه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در پارک آزادگان و پارک توحید برگزار شد.

محمدرضا قلاسی مود به اساس نامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند مبنی بر ایجاد سامانه نشاط و برنامه های شاد در دوره جدید مدیریتی خود اشاره کرد و عنوان کرد: سلسله جشن.اره هایی است که در پارک های شهر بیرجند با همکاری بخش خصوصی برگزار می شود.

 

جشنواره های تابستانه آغاز نشاط اجتماعی در شهر

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند با تاکید براینکه زندگی آپارتمانی و محدودیت فضاهای بازی کودکان و خانواده ها مانع شادی و نشاط اجتماعی شده است بیان کرد: با آغاز این گونه جشنواره ها در نظر داریم نشاط اجتماعی را با همکاری بخش خصوصی، سمن ها، نهادی های اجتماعی و هر اورگانی که می تواند در این زمینه که روحیه مردم را شاد کند برگزار کنیم. وی با اشاره به اینکه ما به دنیال بهانه ای برای برگزاری جشن های مناسبتی ملی و مذهبی هستیم افزود: به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر روز امسال برای ما جشن است و از هر گونه پیشنهاد برای بهتر برگزار کردن این گونه مراسمات استقبال می کنیم.

 

جشنواره تابستانه چهار با هدف همبستگی ملی و مشارکت اجتماعی

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند با اشاره به چهارمین جشنواره تابستانه که در پارک آزادگان خیابان معلم بیرجند با حضور حداکثری شهروندان برگزار شد گفت: این جشنواره با ویژه پدران و مادران صفر تا ۱۰۰ سال بود که با مفهوم مشارکت اجتماعی، دوستی و همبستگی ملی برگزارشد. وی ادامه داد: در این برنامه ساخت مسنوعات گلی، رنگ بازی با مشارکت پدران و مادران خود  قلاسی مود به پنجمین جشنواره تابستانه که جمعه هفته گذشته در پارک توحید برگزار شد اشاره کرد و افزود: در این برنامه با استفاده از غصه گویی برای کودکان و خانواده ها مفهوم مدیریت بحران را در شرایط سخت توسط علم روانشناسی به آنها آموزش دهیم.

 

خبرهای خوش در راه است

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند یکی از مهمترین برنامه ای سازمان را بازی های بومی محلی دانست و خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان های مردم نهاد در نظرداریم سلسله برنامه های قدیمی و بومی محلی ویژه استان و شهرستان بیرجند را برگزار کنیم که به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله