?بسمه تعالی

 

?فعالیت اجتماعی فعالیتی است که در راستای منافع اجتماعی صورت می گیرد. وسیله‌ای برای رسیدن به اهدافی از جمله تامین معیشت روزانه، ترقی خانواده، خدمت به جامعه ( از جمله فعالیت های بشردوستانه و خیرخواهانه )  و  به طور کلی ساختن دنیایی بهتر برای همه ی انسان ها.

 

?رعایت عدالت و انصاف در حال دیگران ، رعایت ساده زیستی و صرفه‌جویی، راستگویی و امانت‌داری، خلاق بودن، صبر و استقامت در برابر مشکلات، پشتکار و تلاش مستمر، دوری از  اعمالی از جمله :‌ استثمار دیگران، احتکار و انحصار، تولید کالاهای مخرب و آنچه باعث ترویج خشونت و فساد می‌شود، دوری از حرص و طمع و مسند و مقام و رتبه و نشان، دوری از تظاهر و دو رویی و خودنمایی، علاقه مستمر به یادگیری و تحصیل علم و دانش در حرفه خود، اعتماد به نفس داشتن و متوجه توانایی‌ها و استعدادهای خود بودن، کشف فرصت ها و استفاده مناسب از آنها، و آشنایی و احترام به نیازها و ارزش‌های جامعه و… فعالیت های اجتماعی محسوب می شوند.

 

?همه می توانیم فعال اجتماعی باشیم فقط کافیست کارکرد اجتماعی را در فعالیت هایمان رعایت کنیم.

 

?مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان خراسان جنوبی فرا رسیدن هفته مشارکت اجتماعی و روز تشکل ها را به مدیران و اعضای سازمان های مردم نهاد بویژه سمن های جوانان استان خراسان جنوبی تبریک عرض می نماید.

 

?مجمع سمن های جوانان استان خراسان جنوبی

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله