ر پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش استان مطرح شد:

 

روز خبرنگار روز سرود ماندن در ورطه نوشتن است

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: روز خبرنگار، روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده تا حکایت‌گر زندگی تابناک رهپویانی ‌شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند. روز خبرنگار، سرود ماندن در ورطه نوشتن است.

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، علی اصغر موسوی کیا  با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی فعالین عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گفت. در متن پیام سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

 

ن و القلم و مایسطرون، جان   نباشد  جز  خبر  در آزمون

/هر که  را  افزون  خبر  جانش فزون/اقتضای جان چو ای دل آگهی است/

هر که آگه تر بود جانش قوی است

 

هفدهم مردادماه ، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، به نام روز خبرنگار نام گذاری شده است و روز خبرنگار، روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده تا حکایت‌گر زندگی تابناک رهپویانی ‌شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند. روز خبرنگار، سرود ماندن در ورطه نوشتن، حکایت پابرجایی در دنیای کلمات و واژه‌ها و عامل تابندگی دگرباره اندیشه‌های انسانی است؛خبرنگاران گرانقدری که انعکاس وقایع، تدوین صحیح، عزم راسخ وصبر جمیل بارزترین ویژگی های اخلاقی آنان و قلمشان است، چراکه قلم خبرنگار رسانه‌ای است که باید از دامن صداقت برخاسته باشد.

 

در واقع روز خبرنگار  روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است. این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند، به ویژه شهید عزیزمحمود صارمی، این فرصت را غنیمت شمرده و به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استاناین روز شکوهمند را به تمامی فعالین عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاران بهارستان علم و ادب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

علی اصغر موسوی کیا

 

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله