✅ استانداری خراسان جنوبی در رده بندی صورت گرفته در مقایسه با تمامی وزارت خانه ها، دستگاه های اجرایی، سازمان ها و استانداری های سراسر کشور، در رده نخست استانداری های کشور قرار گرفت.

 

✳️ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی خبر و هنر، در ارزیابی صورت گرفته پیرامون پاسخگو ترین دستگاه ها در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات،  استانداری خراسان جنوبی به عنوان پاسخگو ترین استانداری در سراسر کشور شناخته شد.

✅  بر مبنای این ارزیابی ،استانداری خراسان جنوبی در مقایسه با تمامی وزارت خانه ها ،دستگاه ها ،سازمان ها و نهادهای کشوری ذیل قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در رده ششم این لیست در کل کشور قرار گرفت.

✅ برپایه این گزارش استانداری خراسان جنوبی با ۱۵ پاسخ در رده نخست این رده بندی جای گرفته و استانداری های خوزستان، قم ،بوشهر و اردبیل به ترتیب در رده‌های دوم تاپنجم قرار گرفتند.

✅ این گزارش حاکیست در رده‌بندی کلی، وزارت جهاد کشاورزی در رده نخست، بنیاد شهید در رده دوم، وزارت علوم در رده سوم، وزارت امور خارجه در رده چهارم، سازمان انرژی اتمی در رده پنجم و استانداری خراسان جنوبی در رده ششم قرار گرفته است.

 

⭕️⭕️ پایگاه خبری تحلیلی خبر و هنر ضمن بزرگداشت روز خبرنگار کسب این افتخار بزرگ را به مدیر کل و کارشناسان روابط عمومی استانداری تبریک می ‌گوید.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله