#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی: عناصر هویتی سپاه پاسداران همانند ایمان، حرکت انقلابی و جهادی سبب حفظ انقلاب و کشور شده است.

، آقای خسوی اسفزار در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب

عناصر هویتی سپاه، انقلاب را حفظ کرد اسلامی و گرامیداشت حادثه پنجم اردیبهشت ماه حادثه صحرای طبس و سالروز شهادت شهید منتظر قائم که در شهرستان خوسف برگزار شد گفت: سپاه پاسداران از زمانی که تاسیس شد وظیفه خود را در حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام ایفا کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌هایی که دشمنان علیه نظام و کشور داشتند در کنار سایر نیروهای مسلح، مردم و بسیج توانسته خیلی از تهدیدها علیه کشور را خنثی کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از دوران دفاع مقدس هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن نقشه‌ها و کودتاها خوب عمل کرده و در تمام فتنه‌هایی که شکل گرفت، سپاه نقش موثری را در کنار سایر نیروهای مسلح ایفا کرده است.

وی گفت: در بعد اقتصادی نیز مجموعه سپاه با قرارگاه‌هایی که دارد در کنار مردم برای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد و این در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌ها، اما نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

آقای خسروی اسفزار گفت: سپاه همواره در حوادثی که برای مردم رخ داد اعم از سیل، زلزله و کرونا برای مردم کم نگذاشته و همیشه در کنار و در خدمت مردم بوده است.