#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ اعلام کرد: خط قرمز پلیس در نوروز سرعت و سبقت غیرمجاز، عبور از شانه خاکی، تخلفات حادثه‌ساز و استفاده نکردن از کمربند ایمنی است که با این موارد برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبر و هنر  سردار ناصر فرشید روز سه‌شنبه در رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان در قرارگاه پلیس راه استان برگزار شد، افزود: اغلب رانندگان پایبند به اجرای قانون هستند اما پلیس با افرادی که قوانین را رعایت نکنند به‌صورت جدی برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح ترافیکی پلیس از امروز با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروهای امدادی آغاز شد و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد، گفت: امیدواریم در نوروز ۱۴۰۱ با همکاری مردم و مسافران نوروزی شاهد حادثه‌ای تلخ در خراسان جنوبی نباشیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در روزهای پایانی سال شاهد برگزاری جشن‌های مختلف اعیاد شعبانیه هستیم و با همت ماموران انتظامی و همکاری مردم، امنیت مطلوب این مراسم و جشن‌ها را تامین می‌کنیم.

وی با یادآوری اینکه خراسان‌ جنوبی سومین استان پهناور کشور است ادامه داد: این استان دارای راه‌های طولانی و کویری است لذا مسافران نوروزی با مدیریت زمان و آرامش در زمینه انجام مسافرت‌های خود برنامه‌ریزی کنند.

سردار فرشید گفت: خراسانی جنوبی در مسیر تردد زائرین بارگاه مطهر رضوی همچنین عبور برخی استان‌ها از جمله خراسان‌ رضوی و خراسان شمالی برای مسافرت به مناطق جنوبی کشور قرار گرفته است که ماموران پلیس در این محورها برای راهنمایی و ارائه خدمت به مسافران نوروزی حضور موثر خواهند داشت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس خراسانی جنوبی در رده‌های مختلف انتظامی با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیتی که در اختیار دارند به‌صورت محسوس و غیرمحسوس در کنار سایر دستگاهای خدمات‌رسان خواهند بود تا بتوانیم در نوروز ۱۴۰۱ خدمات خوبی را با همکاری و مشارکت یکدیگر به مردم و مسافران ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام گذاشتن به حقوق دیگران را مدنظر قرار دهند تا روزهای پایانی سال و روزهای آغازین سال نو را بدون حادثه سپری کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش سفرهای نوروزی با توجه به رفع محدودیت کرونایی خواهیم بود گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های خدمات‌رسان خدمات خوبی را به مسافران نوروزی ارائه دهیم و شرایط سفر ایمن را فراهم کنیم.