معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به فضای سنگینی که در جامعه بوجود آمده، اهتمام جدی به خدمات دولت در رسانه با هدف ایجاد و تقویت امید در جامعه ضروری است.

در نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به دسترسی آزاد اطلاعات یادآور شد: این حق مردم است که در جریان اطلاعات و آمار دستگاه های اجرایی قرار گیرند.
وی افزود: آمار پست های بلاتصدی در استان مشخص شده و باید در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این پست ها با اولویت جوانان، سهم بانوان و حامیان دولت اقدام شود.
وی گفت: هماهنگی در خصوص انتصابات با فرمانداران و مجموعه سیاسی استان از اهمیت زیادی برخوردار است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: رعایت مسائل امنیتی، اهتمام بیشتر به حفاظت لازم از تاسیسات اداری و تکریم ارباب رجوع از دیگر مواردی است که مدیران دستگاه های اجرایی باید مورد توجه قرار دهند.
وی خواستار حضور بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی استان در شهرستان ها شد و گفت: یکی از درخواست ها و گلایه های مردم حضور مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان ها است تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گیرند.
اسماعیلی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید با نماینده عالی دولت در شهرستان هماهنگی های لازم را انجام و مکرر برای بررسی مشکلات و مسائل شهرستان رجوع کنند.
وی در ادامه سخنانش بر توجه بیشتر به خبرنگاران و لزوم توجه به رفع مشکلات این قشر تاکید کرد و گفت: یکی از گلایه های خبرنگاران این است که روابط عمومی دستگاه های اجرایی هماهنگی و همکاری لازم را انجام نمی دهند، همچنین روزنامه نگاران از اینکه آگهی ها به نمایندگی های استان داده نمی شود، گلایه دارند.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی تاکید کرد: مطالباتی که خبرنگاران استان از دستگاه های اجرایی و اداری دارند، باید ادا شود.
وی یادآور شد: باید به اجرای منشور دوباره ایران و حقوق شهروندی توجه بیشتری شود چون این منشور یکی از برنامه های سیاسی مهم دولت تدبیر و امید است.
اسماعیلی همچنین خواستار اهتمام و برنامه ریزی بیشتر در ارتباط با برگزاری کنگره ۲ هزار شهید به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان شد.
اهتمام به مبارزه با فساد و قاچاق، لزوم توجه به سمن ها و حمایت از آنها به عنوان بازوان دولت در بخش خصوصی، لزوم برنامه ریزی در هفته دولت از دیگر مسائلی بود که معاون استاندار به آن تاکید کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله